söndag 30 juni 2013

Test 3 - Tvätt utan förbehandling, 40 grader, förbehandling med Ariel Actilift

Dags för test tre! Det går undan, tur att man har en massa tvätt här jämt och ständigt! :)

Nu har jag förbehandlat lappen med min favoritfläckborttagare, nämligen flytande Ariel! Ska bli spännande och se om Vanish slår den.

Jag vet att Ariel i alla fall tar bort hallonsylt, vin, gräs, o´boy, blåbär och bebisbajs. De andra har jag inte riktigt koll på, eftersom vi inte haft sådana fläckar sedan jag börjat använda Ariel som fläckborttagare.

Och resultatet blev minst sagt chockerande.....! Resultatet blev inte bättre för att jag förbehandlade tvätten. Dvs samma resultat som i test 1. Mycket märkligt, har alltid fungerat perfekt på de fläckar jag beskrivit ovan... :/

Okej i nästa test har jag lagt i en skopa Vanish i tvättmedelsfacket. Vi får se resultatet om några timmar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar